Sabtu, 11 Februari 2012

Senyum Arum lalu Mengulum Cium

 Volim te
još uvijek te volim
Ja nikad ne očekuje da budemo kao prije
Ja također ne žele da znate
to je bol
bol
što znate, ja sam lagano plakati, kad sam vas se sjetiti
Činilo se da postane čvrsto u prsa

Znate, ja vam nedostajati sellau
nikada nisam mogao mrziti na svim dragim
vjerujte mi
Stvarno sam propustila taj osmijeh
propustili jednom
želim poljubiti čelo
želim poljubiti ruku
želim poljubiti usne
želim da te zagrlim
Nedostaješ mi
Što mi nedostaje?

Ova večer, molim vas ne zaboravite leđa, znate plačem za neodređeno mnogo vremena
Htio sam ići kući k
Ja ću ponijeti sa sobom

već, znam to je krivo
Ja ću zakopati duboko
Volim podsjeća
ne sve baciti prvi
Ne mrzim ljubav
molim
od mumu je ljubav uvijek i zauvijek




Pokušavam se oduprijeti ono što moje srce osjeća
Ali ja sam pada u komadima
Drifting dalje od vas
Sve što ne čini pravo
Ako ste bili ovdje sa mnom
Vi bi zbrisati ovu samoću od mene


Tu nikada neće biti još jedna pored mene
Zbog svega sam samo za vas
I tu ne može biti drugi pored mene
Trebam vas ovdje sa mnom

I zbrisati ovu samoću od mene

Sve se čini tako pravo
Ako ste bili ovdje sa mnom
Sve se čini pravo .. još jednom
Trebam vas ovdje sa mnom

Vi bi zbrisati ovu samoću od mene

Do kraja vremena ...

Vi zbrisati ovu samoću od mene

Do kraja vremena ...



fidget 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar